Hollywood

14 juni 2017 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Op tijd opgestaan, de laatste dingen inpakken en opruimen. Om 9 uur naar Cruise America om de camper weer in te leveren. We hebben ruim 3800 mijl gereden, dat is meer dan 6000 km!! Gelukkig zonder ongelukken. Er kwam een Uber taxi mensen brengen, en hij wilde ons wel naar het hotel brengen. Daar waren we al om 10.30 u en gelukkig konden we meteen naar onze kamer. Koffers neergezet en met een Uber de stad in. We hadden een pooltaxi, dus moest er eerst iemand anders afgezet worden, sightseeing vanuit de taxi met een gezellige chauffeusse Molly. Afgezet op Hollywoodboulevard voor de Walk of Fame, die sterren in de straat moet je toch gezien hebben als je hier bent, nietwaar. Verder het Hollywood Wax Museum, Ripley's Believe it or not Odditorium en het Guiness World Record Museum (3 voor de prijs van 1,5) in geweest: wel komisch om al die gekkigheid te zien. En wat grappige foto's gemaakt. Deze vakantie hebben we nog geen pizza gegeten: gezien de grootte hebben we een slice pizza gedeeld!! Als gewoonlijk met een gedeelde Uber terug naar het hotel. Rustige laatste avond, verslag kunnen bijwerken door eindelijk fatsoenlijk internet. Morgen vliegen we om 13.55 uur naar huis. We hebben 4 geweldige mooie weken gehad, veel prachtige en afwisselende natuur en landschappen mogen zien, leuke, hartelijke ontmoetingen met mensen en dankbaar dat we dit alles mochten beleven en bewaard zijn gebleven voor ongelukken. Dank aan God.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade