Pacific Ocean Aquarium en Strand Long Beach

13 juni 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het Pacific Ocean Aquarium is op loopafstand van de camping, erg mooi en groot en heel educatief. We zijn er wel 4 uur geweest, zoveel te zien en te beleven. Je kon er kwallen, haaien, roggen en zee anemonen aanraken. Er waren zeeleeuwen, zee otters, prachtige zeepaardjes, vissen, gifkikkers, kortom te veel om te noemen. Zeker de moeite waard. Daarna een paar kilometer verder gelopen naar het strand. Toen we in zee zwommen zagen we dolfijnen zwemmen, gaaf! Teruggelopen naar de camping en toen maar vast de koffers inpakken. Peter heeft de buitenkant van de camper schoongemaakt en ik de binnenkant. Na bijna 4 weken gebruik is dat wel even nodig.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bert en Roelfina:
    15 juni 2017
    Goede reis weer naar huis. Kan nog net voordat jullie instappen. Moet even nadenken hoe het zit met de tijd. En weer welkom in (voorlopig) tropisch Nederland.
  2. Erna:
    15 juni 2017
    Dankjewel, we zitten nu aan het ontbijt. Vliegen om 14 uur en morgen 9.15 op Schiphol. Tot gauw