Voorbereiding van onze camperreis door Zuid West Amerika

5 mei 2017 - Amersfoort, Nederland

Lieve mensen,                                                                                                          Hierbij de start van ons reisverhaal.                                                                       Over 2 weken gaan we op reis naar Zuid West Amerika en we hebben er veel zin in.  Ik heb natuurlijk al verschillende lijstjes met to-do zaken gemaakt.                               Er is al het een en ander afgevinkt , zoals de ESTA verklaring, vervoer naar Schiphol (met dank aan Lenny), wie zorgt er voor het maaien in Zeeland (met dank aan Jos en Tijmen), enz. Maar er is nog genoeg te doen wat betreft inpakken en bedenken wat er mee moet. Gelukkig hebben we al veel goede tips gekregen, want reizen met een camper door Amerika is wat anders dan met een tentje trekken door Europa. De route hebben we voor het grootste gedeelte wel gepland maar we hebben niets vastgelegd. Want we willen de vrijheid houden om daar van af te wijken als we bijvoorbeeld ergens wat langer willen blijven. Van verschillende mensen hebben we tips gekregen wat te doen en wat te zien. We starten in Los Angeles en het plan is daarvandaan naar San Diego te gaan. Hoe het verder gaat kun je over een paar weken regelmatig op dit blog lezen. Ik hoop het volgende verslagje te schrijven vanuit Los Angeles.