reis van Las Vegas naar KOA Visalia/ Sequoia

5 juni 2017 - Visalia, California, Verenigde Staten

Op tijd op want vandaag hebben we een lange reisdag voor de boeg. We hebben geen camping gepland en kijken hoe ver we komen. Eerst weer eens boodschappen doen, vooral voor brood, fruit en water/ frisdrank. Voor we Las Vegas uit waren was het al bijna een uur later: wat een giga stad!! Uiteindelijk op de goede snelweg en toen blik op oneindig tot de wissel van bestuurder bij het tanken. We kwamen weer in de staat Californië en elke auto moest stoppen om aan te geven wat je bij je had aan "agriculture" van andere staten. Meteen een kleine file natuurlijk. De kwaliteit van de wegen is soms goed, maar soms zo slecht dat alles in de camper trilt en je lijf weer helemaal losgemaakt is, geen vastzittende spieren meer.  We reden van Barstow naar Bakersfield en toen naar Visalia. Tijdens een stop hadden we KOA Visalia gebeld, maar er werd niet opgenomen. Dus maar op de gok erheen. Nog even een gedoe om de camping te vinden, maar tegen 19 uur toch gelukt. En ja hoor, ze hadden nog een plek. Nu eerst eens geprobeerd voor de komende nachten in de buurt van Yosemite een camping te boeken. Dat lukte wel maar de bevestiging komt tot nu toe niet binnen, morgenvroeg maar via de telefoon. Internet is toch wel een probleem, zeker in de avond als iedereen tegelijk bezig is met phone en tablet, zoals wij ook.

1. Bert en Roelfina:
    6 juni 2017
    Groet en veel reisplezier, doei
  2. Lenny:
    6 juni 2017
    Yosemite: op naar het zien van een bear in levende lijve, en als het effe kan met jong! Wel graag gepaste afstand houden. Moeders houden niet pottekijkers, zeker niet als ze hun kroost aan het uitlaten zijn. Enjoy!
  3. Wietske & Pa:
    7 juni 2017
    Heerlijk toch geen vast zittende spieren meer !
    Liefs van ons !