San Diego

22 mei 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vanmorgen weer Uber ingeschakeld om ons naar Old Town te brengen. Met openbaar vervoer is het hiervandaan geen optie. We waren er om 9.30 uur, het was nog erg rustig en veel winkeltjes / museaatjes waren nog gesloten. In 1996 is  dit museumdorp gemaakt ter herinnering aan hoe het was. Alles is vrij toegankelijk en er is bijv een schooltje, een smidse, de drukkerij en een stal. De winkeltjes zijn heel toeristisch met de bijbehorende prijzen. Leuk om even rond te snuffelen maar om iets te kopen...? Bij het visitorcenter gevraagd of we met een bus of trolley naar het Balbao park konden gaan. Dat kon wel maar zou veel tijd kosten, dus weer een Ubertje gedaan. De zon werd steeds warmer maar met een beetje wind van zee was het goed te doen. Eerst maar eens wat eten. We besloten om geen museum in te gaan, daar heb je wel een hele dag voor nodig. De botanische tuinen en de rozentuin stonden vol in bloei, prachtig om te zien en heerlijk om te ruiken. Mooie wandeling gemaakt en met een Uber weer terug. Morgen vertrekken we naar Joshua Tree park, ben benieuwd! En terwijl ik dit zit te schrijven bij de receptie (vanwege de betere WIFI hier) is Peter aan de gang met de BBQ, dus dat komt helemaal goed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl