Yosemite National Park

7 juni 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Rustige start en de camping voor San Francisco en Obispo geregeld. Voor de laatste 2 nachten in Los Angeles een aanvraag gedaan via internet. In de middag een half uur rijden naar de ingang van het park en vandaar nog 45 minuten tot de Yosemite Village. Lastig om een parkeerplek te vinden op dit tijdstip van de dag. We hebben de Lower Yosemite Fall Trail gelopen, zijn bij het museum geweest en info verzameld voor morgen. Een bijzonder ijsje gegeten: soort cake met aardbei en ijs, heel apart.Toen weer de berg op en af met veel bochten, richting camping. Macaroni gemaakt en opgegeten bij het vuurtje, want het is best wel fris hier!

1. Wietske & Pa:
    10 juni 2017
    Opnieuw bedankt voor jullie reisverslag onvoorstelbaar wat jullie allemaal meemaken .
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Jan.
    De komende vrijdag zijn de 4 weken er al weer op (omgevlogen). we hopen dat jullie de
    laatste week en lekker kunnen genieten.
    Een goede zondag gewenst en tot horens maar weer.
    Hier is alles gelukkig goed. Liefs van ons Wietske en Pa.
  2. Lenny:
    11 juni 2017
    Tja, het spotten van een bear is geen sinecure. Doet me denken aan een (gezamenlijke) leopard-(non)ervaring :-). Wel werk van maken hoor. Want de kans dat je er nog eentje spot in SF is denk ik niet zo heel groot. Daar moet je gaan voor de zee-otter. Ook top. Veel plezier verder !!
  3. Anita:
    13 juni 2017
    Gelukkig geen beren op de weg!